Bestuur & Commissies

Hieronder zie je de samenstelling van het bestuur en de diverse commissies. Heb je een vraag voor één van de bestuurs- of commissieleden? Alle e-mail adressen en gegevens van het inloopspreekuur zijn te vinden op onderstaand organogrammen en op de Contactpagina.

Met vragen kun je in het seizoen altijd terecht op zaterdagochtend in het verenigingsgebouw. Daar zijn van 10:00 tot 12:00 uur altijd meerdere bestuursleden aanwezig. We zijn ook bezig met het samenstellen van een Vraag & Antwoord rubriek voor de website, waar veelgestelde vragen beantwoord zullen worden.

Voor dringende zaken zijn de Voorzitter, de Secretaris en de Penningmeester het eerste aanspreekpunt.

Het Algemeen Bestuur komt in principe om de drie weken op woensdag bij elkaar voor overleg. Wil je iets op de agenda zetten? Stuur dan een mailtje naar secretaris@tuinverenigingdefenix.nl
Bestuursbesluiten zullen via de website, de WhereWijzer en het informatiebord in de hal van het verenigingsgebouw bekend gemaakt worden.

In onderstaande overzichten kun je de samenstelling van het bestuur en de commissies bekijken.
Klik op het plaatje voor een grotere versie, of open de PDF-versie:
Samenstelling Bestuur of Samenstelling Commissies