Verslagje Nieuwjaarsreceptie 2024

Zaterdag 6 januari was de nieuwjaarsreceptie van de Fenix.

Anita en Wanda van het kantineteam hadden alles al in de kantine klaargezet. De champagne stond koud en ze hadden lekkere hapjes gemaakt. Zo’n 40 leden waren aanwezig om elkaar een gelukkig nieuwjaar te wensen. De voorzitter hield een korte toespraak. Uiteraard wenste hij ook iedereen namens het bestuur een goed en mooi tuinjaar.

Verder gaf hij aan dat Noor-Holland weliswaar het natste plekje van Nederland was in een toch al record nat jaar, maar dat we afgelopen jaar ook best veel zonuren hebben gehad. 2023 staat in de top 10 van meeste zonuren. Alleen dat zou je bijna vergeten door het erg natte voorjaar. Laten we hopen dat dit jaar het najaar wat beter is zodat we ook dan kunnen genieten van de tuin. Hij bedankte alle vrijwilligers die zich hebben ingezet voor de vereniging. Dankzij hun inzet zijn een groot aantal zaken gerealiseerd.

Tot slot wees hij op het programma dat de recreatiecommissie voor 2024 gaat organiseren. Een leuk programma. Voor iedereen is er wel wat is leuks om te doen. Het recreatie programma 2024 staat op onze website Klik hier