Schrijf je in voor het NK Pompoen kweken 2021

Een bericht van Canna Nederland

Met veel enthousiasme kunnen we jullie vertellen dat het vanaf nu mogelijk is om je weer in te schrijven voor het NK pompoen kweken 2021! Het NK zal dit jaar plaatsvinden op 25 september 2021 bij de Botanische tuinen te Utrecht.

Tijdens deze dag zullen deelnemers van verschillende reuze groenten het tegen elkaar opnemen. Zij zullen strijden in hun eigen categorie om de grootste, langste en/of zwaarste groente. De weging van de reuze pompoenen, veldpompoen, marrow, tomaat, squash, watermeloen, bushel gourd en long gourd zullen geregistreerd worden bij de Great Pumpkin Commonwealth (GPC).

Hebben jullie of kennen jullie binnen de vereniging mensen die reuze groenten kweken informeer ze dan nu en laat ze zich inschrijven. Er zijn mooie prijzen te winnen! Zo zal de winnaar van de reuze pompoen een cheque ontvangen ter waarde van € 1250,-. Maar er zijn ook prijzen voor de minder ervaren kwekers. Kijk op de website voor meer informatie over de prijzen.